~*~*~*~*~*~*
به بعضیام باید گفت : یه کلاس ریاضی برو ... تا شاید بتونی خودتو جمع کنی :/
~*~*~*~*~*~*~*^*^*
کاش میشد آدما رو مثل اسکناس جلو نور گرفت و واقعی هاشو تشخیص داد :/
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*^*^*
از دست همه خسته شدی؟ خب خودتو دست همه نده عزیزم !
نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین...ما را در سایت نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78