مکالمه با دوس روانشناسم :)

خرید بک لینک
+اشک ریختن فایده ای نداره...

*اره فایده نداره...

+موندن برا کسی ک قدرتو نداره...

+فایده نداره...

*زندگی کردن چی؟

*فایده داره یا نداره؟

+میبینیش و مال خودتع؟ فایده دارع

+میبینیش و مال خودت نی؟ فایدع دارع

+نیس ک ببینیش چ برسه مال خودت؟ بمیر ک فایده ندارع

*ولی ن اون ارزش ندارع

+مهم باش!

+بهترین نباش!

+خودت باش!

+قدر دان باش!

*راز دار باش!

*بسوز و شمع باش!

+باش

نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین...

ما را در سایت نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 0:10

صفحه بندی