*اره فایده نداره...
+موندن برا کسی ک قدرتو نداره...
+فایده نداره...
*زندگی کردن چی؟
*فایده داره یا نداره؟
+میبینیش و مال خودتع؟ فایده دارع
+میبینیش و مال خودت نی؟ فایدع دارع
+نیس ک ببینیش چ برسه مال خودت؟ بمیر ک فایده ندارع
*ولی ن اون ارزش ندارع
+مهم باش!
+بهترین نباش!
+خودت باش!
+قدر دان باش!
*راز دار باش!
*بسوز و شمع باش!
+باش
نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین...ما را در سایت نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91