اگر قصد رفتن دارید ،
به بدترین شکل ممکن دلش رابشکنید و بروید...
شاید برنجد،
درد بکشد،
گریه کند،
اما دیگر دلتنگتان نمیشود...
باور کنید دلتنگی
ازهر درد بی درمانِ دیگری بدتر است!
نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین...
ما را در سایت نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت: 20:39