عیدتون مبارک!
لحظه تحویل بیدار بودین یا نه؟ مث خابالوعا خاب بودین ؛)
آرزو های قشنگ قشنگ کردین؟
من که آرزو کردم یه عالمه موفقیت و خوشی باشه تو سال جدید و البته ارزانی :)
یه دخمل ادبیاتی که اقتصاد میخونه خوووب اقتصاد رو میفهمه با منطق حرفای منطقی میزنه :)
شعرای نو میگه و جامعه رو خوب میشناسه و یه دخمل اجتماعی میشه :)
البته من فرق دارم یه دخمل رشته انسانی کم حرف درونگرای اجتماعی و کنجکاوم :)
امیدوارم این سال دخمل بهتری بشم و دست از شیطونی هام بردارم و خانوم تر بشم؛)
((انشاءالله چشم حسودا کور دخمل بمونم ؛) #مخاطب_دار))
نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین...ما را در سایت نه نصیحته نه چیزی فقط یه حرف دوستانه! همین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80